Henkilötietojen käsittelyä koskeva tietosuojakäytäntö

 

Pidämme henkilötietojen suojan varmistamista perustavanlaatuisena Smart Balancen sitoumuksena, joten käytämme kaikki tarvittavat resurssit ja ponnistelut käsitelläksemme tietojasi täysin asetuksen (EU) 2016/679 ("yleinen tietosuoja -asetus" tai "GDPR"), sekä minkä tahansa muun Romanian alueella sovellettavan lainsäädännön kanssa. Koska yksi tämän oikeudellisen kehyksen perusperiaatteista on avoimuus, olemme laatineet tämän asiakirjan tiedottaaksemme siitä, kuinka keräämme, käytämme, siirrämme ja suojaamme henkilötietojasi, kun olet yhteydessä meihin tuotteista ja palveluista. mukaan lukien verkkosivustomme tai mobiilisovelluksemme.

Pidätämme oikeuden päivittää ja muokata tätä tietosuojakäytäntöä säännöllisesti vastaamaan muutoksia henkilötietojesi käsittelyssä tai muutoksia lakisääteisiin vaatimuksiin. Jos tällaisia ​​muutoksia tapahtuu, näytämme tietosuojakäytännön muokatun version verkkosivustollamme, minkä vuoksi tarkista tämän tietosuojakäytännön sisältö säännöllisesti.

Keitä me olemme ja miten voit ottaa meihin yhteyttä

Smart Balance on Belgian kansalaisen oikeushenkilön Evo Belgium -yhtiön kauppanimi, jonka sääntömääräinen kotipaikka on AVENUE CROKAERT 72, zip 1150 WOLUWE SAINT PIERRE, Brussel, maa BELGIA ja yksilöllinen verotunnus BE0746715205 (jäljempänä "Smart Balance" tai me "). Tietosuojalainsäädännön kannalta olemme operaattori, kun käsittelemme henkilötietojasi.

Koska olemme aina avoimia kuulemaan mielipiteitäsi ja tarjoamaan sinulle lisätietoja, joita saatat tarvita tietojesi käsittelystä, suosittelemme sinua ottamaan yhteyttä Smart Balace -tietosuojavastaavaan osoitteessa sales@smartbalanceshops.com tai sähköpostitse tai kuriiri osoitteeseen AVENUE CROKAERT 72, zip 1150 WOLUWE SAINT PIERRE, kaupunki Brussel, maa BELGIA - maininta: tietosuojasta vastaavan Smart Balancen tietoon.

Minkälaisia ​​henkilötietoja käsittelemme

Keräämme henkilötietojasi yleensä suoraan sinulta, jotta voit hallita meille antamiasi tietoja. Esimerkiksi saamme sinulta tietoja seuraavasti:

Kun luot Smart Balance -tilin, lähetät meille: sähköpostiosoitteesi, etu- ja sukunimesi;

Smart Balance -alustan henkilökohtaiselle sivulle (Oma tili) voit lisätä lisätietoja, kuten: valokuva, sukupuoli, lempinimi, matkapuhelinnumero, lankapuhelinnumero, syntymäaika, koulutustaso, toimitusosoitteet, vaihtoehtoinen osoite posti, pankkikorttitiedot jne .;

Kun teet tilauksen, annat meille tietoja, kuten halutun tuotteen, nimen ja sukunimen, toimitusosoitteen, laskutustiedot, maksutavan, puhelinnumeron, pankkikorttitiedot jne.

Tarjoamme sinulle myös mahdollisuuden rekisteröityä Smart Balance -alustalle Facebook- tai Google -tilisi kautta. Jos valitset jonkin näistä vaihtoehdoista, sinut ohjataan Facebook Inc / Google LLC: n hallinnoimalle sivulle, jossa he ilmoittavat sinulle tietojen siirtämisestä Smart Balance -palveluun. Voit tarkastella Facebookin ja Googlen tietosuojakäytäntöjä seuraavien linkkien avulla:

https://www.facebook.com/about/privacy

https://policies.google.com/privacy

 

Voimme myös kerätä ja edelleen käsitellä tiettyjä käyttäytymistietojasi vieraillessasi verkkosivustollamme tai älypuhelimesi avulla räätälöidäksesi verkkokokemuksesi ja tarjotaksemme sinulle profiiliisi räätälöityjä tarjouksia. kehotamme sinua saamaan lisätietoja tästä aiheesta tutustumalla alla olevaan käsittelyä koskeviin osioihin.

Sivustollamme ja älypuhelinsovelluksessa voimme tallentaa ja kerätä tietoja evästeisiin ja vastaaviin tekniikoihin evästekäytännön mukaisesti.

Emme kerää tai muuten käsittele arkaluonteisia tietoja, jotka sisältyvät yleiseen tietosuoja -asetukseen erityisissä henkilötietoryhmissä. Emme myöskään halua kerätä tai käsitellä tietoja alle 16 -vuotiaista alaikäisistä.

 

Mitkä ovat käsittelyn tarkoitukset ja perusteet?

Käytämme henkilötietojasi seuraaviin tarkoituksiin:

1. Tarjota Smart Balance -palveluja eduksesi.

Tämä yleinen tarkoitus voi tarvittaessa sisältää seuraavat:

a) tilin luominen ja hallinta Smart Balance -alustalla;

b) tilausten käsittely, mukaan lukien haltuunotto, validointi, toimitus ja laskutus;

c) tilaukseen, ostettuihin tavaroihin tai palveluihin liittyvien minkäänlaisten peruutusten tai ongelmien ratkaiseminen;

d) tuotteiden palauttaminen lakisääteisten määräysten mukaisesti;

e) tuotteiden arvon palauttaminen lakisääteisten määräysten mukaisesti;

f) rahoituksen myöntäminen eCreditin kautta yhteistyössä kumppaneidemme Cetelemin ja BRD Financen kanssa;

g) Revolutin Smart Balance -kortin myöntäminen;

h) Tukipalvelujen tarjoaminen, mukaan lukien vastausten antaminen tilauksiasi tai Smart Balancen tavaroita tai palveluja tai Smart Balance -kumppaniverkostoa koskeviin kysymyksiin.

Tietojesi käsittely näitä tarkoituksia varten on useimmissa tapauksissa välttämätöntä Smart Balancen ja sinun välisen sopimuksen tekemiseksi ja toteuttamiseksi. Sovellettava laki, mukaan lukien vero- ja kirjanpitolaki, edellyttää tiettyä näiden tarkoitusten käsittelyä.

 

2. Parantaaksemme palveluitamme

Haluamme aina tarjota sinulle parhaan verkkokauppakokemuksen. Tätä varten voimme kerätä ja käyttää tiettyjä tietoja Ostajan käyttäytymisestä, voimme pyytää sinua täyttämään tyytyväisyyskyselyt tilauksen jälkeen tai voimme suorittaa markkinatutkimuksia suoraan tai yhteistyökumppaneiden avulla.

Perustamme nämä toimet oikeutettuun intressiimme harjoittaa liiketoimintaa ja huolehdimme aina siitä, etteivät ne vaikuta perusoikeuksiisi ja -vapauksiisi.

 

3. Markkinointia varten

Haluamme pitää sinut ajan tasalla parhaista tarjouksista sinua kiinnostaville tuotteille / palveluille. Tältä osin voimme lähettää sinulle kaikenlaisia ​​viestejä (kuten: sähköposti / tekstiviesti / puhelin / matkapuhelin push / webpush / jne.), Joka sisältää yleisiä ja aihekohtaisia ​​tietoja, tietoja tuotteista, jotka ovat samanlaisia ​​tai täydentävät ostamiasi tuotteita ne, tiedot tarjouksista tai kampanjoista, tiedot tuotteista, jotka on lisätty "Oma tili / Ostoskori" -osiossa tai "Tili / Suosikit" -osiossa tai olet osoittanut kiinnostusta ostaa niitä, sekä muita kaupallisia viestejä, kuten tutkimusmarkkinoita ja mielipiteitä kyselyt, ja voimme näyttää henkilökohtaisia ​​suosituksia verkkosivustolla ja älypuhelinsovelluksessa. Voidaksemme tarjota sinulle sinua kiinnostavia tietoja saatamme käyttää tiettyjä tietoja ostajien käyttäytymisestä (esim. Katsellut / toivelistallesi lisätyt / ostetut tuotteet) luodaksemme sinulle profiilin. Varmistamme aina, että tällainen käsittely tapahtuu oikeuksien ja vapauksien mukaisesti ja että niiden perusteella tehdyillä päätöksillä ei ole oikeudellisia vaikutuksia sinuun eivätkä ne vaikuta sinuun samalla tavalla merkittävässä määrin.

Useimmissa tapauksissa markkinointiviestintämme perustuu sinun etukäteen antamaasi suostumukseen. Voit muuttaa mieltäsi ja peruuttaa suostumuksesi milloin tahansa:

- Asiakastilin asetusten muuttaminen Omat tilaukset -osiossa;

- Käyttämällä meiltä saamissasi viesteissä näkyvää tilauksen peruutuslinkkiä; tai läpi

- Ota yhteyttä Smart Balance -palveluun käyttämällä edellä kuvattuja yhteystietoja.

Tietyissä tilanteissa voimme perustaa markkinointitoimintamme oikeutettuun etuumme edistää ja kehittää liiketoimintaamme. Joka tapauksessa, kun käytämme tietoja sinusta oikeutetun edun vuoksi, huolehdimme ja ryhdymme kaikkiin tarvittaviin toimenpiteisiin varmistaaksemme, ettei perusoikeuksillesi ja -vapauksillesi aiheudu vaikutusta. Voit kuitenkin milloin tahansa pyytää meitä yllä kuvatuilla tavoilla lopettamaan henkilötietojesi käsittelyn markkinointitarkoituksiin, ja käsittelemme pyyntösi.

 

4. Puolustaa oikeutettuja etujamme

Voi olla tilanteita, joissa käytämme tai lähetämme tietoja suojellaksemme oikeuksiamme ja liiketoimintaamme. Näitä voivat olla:

- Toimenpiteet verkkosivuston ja Smart Balance -alustan käyttäjien suojaamiseksi tietohyökkäyksiltä:

- Toimenpiteet vilpillisten yritysten estämiseksi ja havaitsemiseksi, mukaan lukien tietojen toimittaminen toimivaltaisille viranomaisille.

- Toimenpiteet erilaisten muiden riskien hallitsemiseksi.

Tämäntyyppisen käsittelyn yleinen perusta on oikeutettu intressimme puolustaa kaupallista toimintaamme, ja ymmärrämme, että varmistamme, että kaikki toteuttamamme toimenpiteet takaavat tasapainon etujemme ja perusoikeuksiesi ja -vapautesi välillä.

Lisäksi tietyissä tapauksissa käsittelyn perustana ovat lakisääteiset määräykset, kuten velvollisuus varmistaa tavaroiden ja arvojen suoja, jota säädetään sovellettavasta lainsäädännöstä tässä asiassa.

Kuinka kauan säilytämme henkilötietojasi

 

Pääsääntöisesti säilytämme henkilötietojasi niin kauan kuin sinulla on tili Smart Balance -alustalla. Voit pyytää meitä poistamaan tiettyjä tietoja tai sulkemaan tilisi milloin tahansa, ja me vastaamme tällaisiin pyyntöihin, edellyttäen, että tietyt tiedot säilytetään, myös tilisi sulkemisen jälkeen, jos sovellettava laki tai oikeutetut intressimme sitä edellyttävät.

 

Kenelle välitämme henkilötietojasi

Tarvittaessa voimme siirtää tai tarjota pääsyn tiettyihin henkilötietoihisi seuraaville vastaanottajien ryhmille:

- yritykset, jotka kuuluvat samaan konserniin kuin Smart Balance;

- Smart Balance -kumppaniverkosto;

- kuriiripalvelujen tarjoajat;

- maksu- / pankkipalvelujen tarjoajat;

- markkinointi- / telemarkkinointipalvelujen tarjoajat;

- markkinatutkimuspalvelujen tarjoajat;

- vakuutusyhtiöt;

- IT -palveluntarjoajat;

- muut yritykset, joiden kanssa voimme kehittää yhteisiä ohjelmia tavaroidemme ja palveluidemme tarjoamiseksi markkinoilla.

Jos meillä on lakisääteinen velvollisuus tai jos on tarpeen puolustaa oikeutettua etua, voimme myös luovuttaa tiettyjä henkilötietoja viranomaisille.

Varmistamme, että kolmansien osapuolten pääsy tietoihin yksityisoikeuden nojalla tapahtuu tietosuojaa ja tietojen luottamuksellisuutta koskevien lakisääntöjen mukaisesti heidän kanssaan tehtyjen sopimusten perusteella

Missä maissa siirrämme henkilötietojasi

 

Tallennamme ja käsittelemme henkilötietojasi tällä hetkellä Romaniassa.

Voimme kuitenkin siirtää tiettyjä henkilötietojasi yhteisöihin, jotka sijaitsevat Euroopan unionissa tai unionin ulkopuolella, myös maissa, joissa Euroopan komissio ei ole tunnustanut henkilötietojen riittävää suojaa.

Ryhdymme aina toimiin varmistaaksemme, että henkilötietojen kansainvälistä siirtoa hallinnoidaan huolellisesti oikeuksien ja etujen suojaamiseksi. Siirrot palveluntarjoajille ja muille kolmansille osapuolille on aina suojattu sopimussitoumuksilla ja tarvittaessa muilla takuilla, kuten Euroopan komission antamilla vakiosopimuslausekkeilla tai sertifiointijärjestelmillä, kuten

Yksityisyydensuoja EU: sta Yhdysvaltoihin siirrettyjen henkilötietojen suojaamiseksi.

Voit ottaa meihin yhteyttä milloin tahansa käyttämällä yllä olevia yhteystietoja saadaksesi lisätietoja maista, joissa siirrämme tietojasi, sekä takuut, jotka olemme asettaneet näiden siirtojen suhteen.

Kuinka suojaamme henkilötietojesi turvallisuutta

 

Olemme sitoutuneet varmistamaan henkilötietojen turvallisuuden toteuttamalla asianmukaisia ​​teknisiä ja organisatorisia toimenpiteitä alan standardien mukaisesti.

Henkilötietosi siirretään käyttämällä uusimpia salausalgoritmeja ja tallennetaan suojatuille palvelimille, samalla kun varmistetaan tietojen redundanssi.

Käytämme PayU -maksuprosessoripalveluja maksujen suorittamiseen. Kaikki maksutiedot salataan HTTPS -tekniikalla ja TSL 1.2 -salauksella.

Henkilötietojesi suojaamiseksi toteutetuista toimenpiteistä huolimatta varoitamme sinua siitä, että tietojen siirto Internetin kautta, yleensä tai muiden julkisten verkkojen kautta, ei ole täysin suojattua, on olemassa vaara, että kolmasosa näkee ja käyttää tietoja osapuolille. luvattomat osapuolet. Emme voi olla vastuussa sellaisista haavoittuvuuksista järjestelmissä, joihin emme voi vaikuttaa.

Mitä oikeuksia sinulla on?

Yleinen tietosuoja -asetus antaa sinulle useita oikeuksia henkilötietoihisi liittyen. Voit pyytää pääsyä tietoihisi, korjata tiedostoissamme olevat virheet ja / tai vastustaa henkilötietojesi käsittelyä. Voit myös käyttää oikeuttasi valittaa toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle tai kääntyä oikeuteen. Tarvittaessa sinulla voi olla myös oikeus pyytää henkilötietojesi poistamista, oikeus rajoittaa tietojen käsittelyä ja oikeus tietojen siirrettävyyteen.

Lisätietoja kustakin näistä oikeuksista saat alla olevasta taulukosta.

Voit käyttää oikeuksiasi ottamalla meihin yhteyttä yllä lueteltujen yhteystietojen avulla. Huomaa seuraavat asiat, jos haluat käyttää näitä oikeuksia:

Identiteetti.

Otamme vakavasti kaikkien henkilötietoja sisältävien tietueiden luottamuksellisuuden. Tästä syystä lähetä meille tällaisia ​​tietoja koskevat pyyntösi Smart Balance -tilisi sähköpostiosoitteella. Muussa tapauksessa pidätämme oikeuden vahvistaa henkilöllisyytesi pyytämällä lisätietoja henkilöllisyytesi vahvistamiseksi.

Maksut

Emme veloita sinulta maksua oikeutesi käyttämisestä henkilötietoihisi liittyen, paitsi jos pyyntösi saada tietoja on perusteeton, toistuva tai liiallinen, jolloin veloitamme kohtuullisen summan. tällaisissa olosuhteissa. Ilmoitamme sinulle kaikista mahdollisista maksuista ennen hakemuksen ratkaisemista.

Vasteaika.

Aiomme vastata kaikkiin päteviin pyyntöihin enintään kuukauden kuluessa, ellei tämä ole erityisen monimutkaista tai jos olet tehnyt useita pyyntöjä, jolloin vastaamme enintään kahden kuukauden kuluessa. Ilmoitamme, jos tarvitsemme yli kuukauden. Voimme kysyä sinulta, voitko kertoa meille tarkalleen, mitä haluat saada tai mikä huolestuttaa sinua. Tämä auttaa meitä toimimaan nopeammin ja lyhentämään pyyntösi vastausaikaa.

Kolmannen osapuolen oikeudet.

Emme saa noudattaa pyyntöä, jos se vaikuttaisi haitallisesti muiden rekisteröidyn oikeuksiin ja vapauksiin.

Kohdeoikeudet Kuvaus

Pääsy Voit kysyä meiltä:

• vahvistaa, käsittelemmekö henkilötietojasi;

• toimittaa sinulle kopion näistä tiedoista;

• antaa sinulle muita tietoja henkilötiedoistasi, kuten tietoja, joita meillä on, mihin käytämme niitä, kenelle luovutamme ne, jos siirrämme ne ulkomaille ja miten suojelemme niitä, kuinka kauan säilytämme niitä, mitä oikeuksia sinulla on, miten voit tehdä valituksen siitä, mistä olemme saaneet tietosi, siltä osin kuin näitä tietoja ei ole jo toimitettu sinulle.

Oikaisu

Voit pyytää meitä korjaamaan tai täydentämään epätarkkoja tai puutteellisia henkilötietojasi.

Voimme yrittää tarkistaa tietojen paikkansapitävyyden ennen niiden korjaamista.

Tietojen poistaminen Voit pyytää meitä poistamaan henkilötietosi, mutta vain jos:

• niitä ei enää tarvita tarkoituksiin, joita varten ne on kerätty; tai

• peruutit suostumuksesi (jos tietojen käsittely perustui suostumukseen); tai

• käyttää laillista vastustamisoikeutta; tai

• niitä on käsitelty laittomasti; tai

• meillä on lakisääteinen velvollisuus tältä osin.

Meillä ei ole velvollisuutta noudattaa pyyntöäsi poistaa henkilötietosi, jos henkilötietojesi käsittely on tarpeen:

• lakisääteisen velvoitteen noudattamisesta; tai

• oikeuden löytämiseen, käyttämiseen tai puolustamiseen oikeudessa.

On tiettyjä muita olosuhteita, joissa meidän ei tarvitse noudattaa pyyntöäsi poistaa tiedot, vaikka nämä ovat kaksi todennäköisintä tilannetta, joissa voimme hylätä tämän pyynnön.

Huomaa, että ennen tämän oikeuden käyttämistä sinun on ladattava Smart Balance -tililtäsi ja tallennettava kaikki Smart Balancen tilauksiin liittyvät asiakirjat riippumatta siitä, onko laskutus tehty sinulle vai toiselle luonnolliselle henkilölle tai oikeushenkilölle (kuten laskut) , takuutodistukset). Jos et tee tätä ennen poistamisoikeutesi käyttämistä, menetät kaikki nämä asiakirjat ja Smart Balance ei pysty toimittamaan niitä tarpeen mukaan, koska tietojen ja tilin Smart Balance -palvelun kaikki tiedot ja asiakirjat poistetaan, on peruuttamaton prosessi.

Tietojen käsittelyn rajoittaminen

Voit pyytää meitä rajoittamaan henkilötietojen käsittelyä, mutta vain jos:

• niiden tarkkuus kyseenalaistetaan (katso oikaisuohje), jotta voimme varmistaa niiden oikeellisuuden; tai

• käsittely on laitonta, mutta et halua tietojen poistamista; tai

• niitä ei enää tarvita tarkoituksiin, joita varten ne kerättiin, mutta tarvitset niitä oikeuden luomiseen, käyttämiseen tai puolustamiseen oikeudessa; tai

• Olet käyttänyt vastustamisoikeuttasi, ja oikeuksiemme tarkistaminen on käynnissä.

Voimme jatkaa henkilötietojesi käyttöä rajoitusta koskevan pyynnön jälkeen, jos:

• meillä on suostumuksesi; tai

• varmistaa, käyttää tai varmistaa oikeutensa puolustaminen tuomioistuimessa; tai

• Smart Balancen tai muun luonnollisen henkilön tai oikeushenkilön oikeuksien suojaamiseksi.

Tietojen siirrettävyys

Voit pyytää meitä toimittamaan sinulle henkilötietoja jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä ja automaattisesti luettavassa muodossa tai voit pyytää niiden "siirtämistä" suoraan toiselle rekisterinpitäjälle, mutta kussakin tapauksessa vain, jos:

• käsittely perustuu suostumukseesi tai sopimuksen tekemiseen tai toteuttamiseen kanssasi; ja

• käsittely tapahtuu automaattisesti.

Oppositio

Voit milloin tahansa erityiseen tilanteeseesi liittyvistä syistä vastustaa henkilötietojesi käsittelyä oikeutetun edun mukaisesti, jos katsot, että perusoikeutesi ja -vapautesi ovat etusijalla.

Voit myös milloin tahansa vastustaa tietojesi käsittelyä suoramarkkinointitarkoituksiin (mukaan lukien profilointi) ilman syytä. Tässä tapauksessa lopetamme tällaisen käsittelyn mahdollisimman pian.

Automaattinen päätöksenteko

Voit pyytää, että sinua ei koske yksinomaan automaattiseen käsittelyyn perustuva päätös, mutta vain silloin, kun kyseinen päätös:

• aiheuttaa oikeusvaikutuksia sinuun; tai

• vaikuttaa sinuun samalla tavalla ja merkittävässä määrin.

Tätä oikeutta ei sovelleta, jos automaattisen päätöksenteon jälkeen tehty päätös:

• meidän on tehtävä tai tehtävä sopimus kanssasi;

• on lain sallima ja oikeuksillesi ja vapauksillesi on riittävät takeet; tai

• perustuu nimenomaiseen suostumukseesi.

Valitukset

 Sinulla on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle henkilötietojesi käsittelystä. Romaniassa tietosuojavalvontaviranomaisen yhteystiedot ovat seuraavat:

Kansallinen henkilötietojen käsittelyn valvontaviranomainen

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nro. 28-30, Sektori 1, postinumero 010336, Bukarest, Romania

Puhelin: +40.318.059.211 tai +40.318.059.212;

Sähköposti: anspdcp@dataprotection.ro

 

Rajoittamatta oikeuttasi ottaa yhteyttä valvontaviranomaiseen milloin tahansa, ota meihin yhteyttä etukäteen, ja lupaamme, että pyrimme kaikin tavoin ratkaisemaan ongelman sovinnollisesti.

Muistutamme, että voit milloin tahansa ottaa yhteyttä Smart Balancen tietosuojavastaavaan lähettämällä pyyntösi jollakin seuraavista tavoista:

- sähköpostitse osoitteeseen sales@smartbalanceshops.com

- postitse tai kuriirin välityksellä osoitteeseen: AVENUE CROKAERT 72, zip 1150 WOLUWE SAINT PIERRE, kaupunki Brussel, maa BELGIA - mainitsemalla Smart Balancen tietosuojavastaava.