- Jos paketti/tavara on saapunut vahingoittuneena tai siinä on näkyvä vika Jos olet saanut väärän tuotteen tai tuote ei vastaa tuotekuvausta/puuttuu osa toimituksesta:

Tämä on ilmoitettava 24 tunnin kuluessa tavaroiden toimittamisesta tilausnumeron ja kuvien kera.

Sinun on lähetettävä sähköpostilla kuvia (jpeg-, png- tai PDF -tiedostomuodossa) seuraavista:

tavaran vahingot, lähetyslaatikon/pakkauksen kaikki puolet, mukaan lukien lähetystarra osoitteeseen ( myynti@smartbalance.fi), jotta voimme kirjata vaatimuksenne välittömästi.

Tämän ajanjakson ulkopuolella ja ilman valokuvallisia todisteita emme ehkä voi auttaa, koska kuriiri asettaa meille rajoituksia. Seurattavat paketit on myös kirjattava vaurioituneiksi kuriirijärjestelmässä.

Varastotasosta riippuen joko vaihdamme tuotteen tai palautamme täyden hyvityksen (mukaan lukien alkuperäiset postikulut). Kerro kumpi vaihtoehto on parempi.

Tapauksissa, joissa meidän on palautettava tuote ennen korvaavan tai hyvitettävän tuotteen myöntämistä, voimme toimittaa Pre-paid Returns -tunnisteen, jota voidaan käyttää paikallisessa postitoimistossa tuotteen palauttamiseen. Voimme tarvittaessa järjestää kokoelman.

- Jotta voit palauttaa tuotteen, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Sen on oltava myös alkuperäispakkauksessa.

- Joissakin tilanteissa palautuksia myönnetään vain osittain (tarvittaessa)

- Ilmeisiä käytön jälkiä

- Kaikki tuotteet, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossa, ovat vahingoittuneet tai puuttuvat osista syistä, jotka eivät johdu virheestämme

- Kaikki tuotteet, jotka palautetaan yli 30 päivän kuluttua toimituksesta.

- Emme kata vikoja, jotka johtuvat onnettomuudesta, laiminlyönnistä, väärinkäytöstä tai normaalista kulumisesta.